2015. január 9., péntek

Mosolyka félpercesei - Smiley képregény - Karácsony

Mielőtt közzétenném az első smiley képregényt, azt gondolom, meg kell magyaráznom néhány dolgot.
Csak szépen sorban, szavanként. Kezdem a címmel.
Vagyis inkább a bemutatkozással, mert azzal illett volna...
Szóval Mosolyka... Az Igazi Mosolyka egy kedves lány. Néha én is az vagyok, de nekem ez most egy új nick- illetve becenév. Keresztapám is van, akitől kaptam a nevem, ő rádiós műsorvezető. Hű, már most látom, hogy ebbe is bele lehet bonyolódni, és még csak az elején tartunk.
A párom (Süni) egy internetes rádió vezetője, műsorvezetője, főadminja és tulajdonosa. A rádió chat oldalán az egyik műsorvezető, James kezdett el Mosolykázni... Mert volt ott még egy Annamari és néha összekevertek minket. Nem részletezem tovább :-) A lényeg az, hogy új nevet kaptam. Vajon miért pont ezt? :-)
Félpercesek... Örkény után szabadon. Ő egyperceseket írt, én félperceseket kreálok. Csak sajnos nem fél perc elkészíteni őket.
Smiley... Ezt azt hiszem, nem kell nagyon magyarázni. A rádión a chatet akartam kibővíteni néhány smiley-val karácsony előtt, és keresgélés közben vicces mozgó izéket találtam, amihez úgy éreztem, néhány mondatot hozzá tudnék fűzni. Előbb voltak a smiley-k, aztán a feliratok. 
Így született meg az első Smiley képregény. 
Az első karácsonyra készült, azóta néha újat gyártok. Mivel folyamatosan felülírom az előzőt, ezért az a rádió oldaláról eltűnik.
Itt tulajdonképpen "emléket állítok" neki, hogy ne vesszen el, és a neten egész jól néz ki.
Megmutatom, körülbelül ilyen volt, csak fekete háttérrel (amit most itt nem tudok prezentálni).


2014. december 24.

Most, hogy a Mikulás már elhúzott a rénszarvasokkal 


Közeleg a Karácsony...  


Ki ne csússzatok az időből...   a készülődés során


Ne veszekedjetek a családdal   


Ha valami mégis balul ütne ki, inkább menjetek síelni
  

vagy korcsolyázni
                                         


vagy hógolyózni   


De gyakran nézzetek be hozzánk 

a Feel Music Rádió oldalra!



Mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Ünnepi készülődést kívánunk:




Süni                                              és                              Mosolyka


A rádió weboldala:
www.feelmusicradio.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése